måndag

hejsan! idag är det måndag=ny vecka=börja träna idag. ordentligt på riktigt! hehe.. sist jag var på gymmet med harri o anto så hade jag träningsvärk i ljumskarna i typ en och en halv vecka(y) kunde knappt gå normalt. harri visa speceövningar på pilatesbollen. jag dog litegrann:) inte bara för att det var jobbigt men för att jag har världens heting till kille:))

vad har hänt i helg då? ingenting. vi har chillat. varit till coop o köpt lakrits o till shell o köpt kinderägg. skulle hyra film men den vi vill se var uthyrd. tittat bigbrother och varit ute med hundarna. umgåtts med harris bröder o riku. ätit kött o pommes med beasås. klippt rocky och duschat hundarna. varit hos harris familj i nån timma igår o ätit gott(!) o druckit kaffe. det är så mysigt där!

kanske inte ingenting, det där var ju faktiskt en hel del. nu när man tänker efter

köpte bigbrother live igår hehe.. sitter o tittar bb, spelar cityville o bloggar:) måste klämma in här också att det var ruskigt king att patrik åkte igår. hatar själv att läsa om sånt här men fan! när det gäller bb blir jag alltid helt inne haha. diggar inte roddan heller o har inte gjort det sen dag 1 men helt ok är han väl:) martin är king, o simon o gurkan! haha gurkan

jaja snart ska jag ut på stan, dra o handla o annat. ruskigt fint väder ute! orolig för sommaren, det sägs tydligen att om det åskar när det snöar/är kallt/på vintern(eller hur det nu var) så blir sommaren kall?! nåja, tur att vi har planer söderut iallafall, kul kan man ändå ha!

ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0