tjenamittbena

hallå hallå! det var ett tag sen! kan man ju tycka:) tänkte skriva litegrann för er intresserade själar!

vi har kommit hem från marocko i lördags, egentligen fredags men vi (jag harri o andreas) spenaderade natten på arlanda. inte bänkar(!) som på vägen dit, utan vi sov där på det där hotellet. rest & fly heter det nog:) ett rum som var mindre än våran toalett men finns det hjärterum så finns det stjärterum som svärmor sa! skönt var det iallafall med sängar! när vi skulle till marocko så väntade vi på bänkarna. anto somnade men jag o harri gick på toa, surfade, gick på toa, jag hade lock o det gjorde så ont så jag nästan grät, så vi fixade koppar med varmt blött papper i men det hjälpte inte. vilket var förväntat:) vi hade med oss panodil iallafall o då försvann värken.

vi lyfte tidigt fredag morgon så vi var framme på dagen. skönt! och varmt. kom till hotellet o börja relaxa direkt:) orkar inte berätta hela resan men vi har haft jättekul och jättevarmt och skrattat och ätit gott. ska göras om! har redan börjat titta på nya resor:)

har fotat massor, närmare 600 bilder! men det känns lite jobbigt att gå igenom alla för att lägga ut men jag kanske finner ork snart:) ni kan få några stycken!


från balkongen


jag o harri:)


jag o anto tar ut pengar


andreas o harri rider!





på väg hem

nu orkar jag inge mer men nu fick ni några:) ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0