godkväll

här sitter jag hemma med min kille och ska dricka te. stod och valde ett tag innan jag kunde bestämma mig för vilken sort jag skulle ta...ville ta samma som harri för den luktar ju så gott men det känns som att man måste ha i ca 10 påsar för att det ska smaka som jag vill. så jag valde sorten jag bara behövde en påse av.

idag har vi städat! som fasen vad vi har städat alltså. skurat och sopat varenda hörn. torkat av varenda litet bord jag kom åt. nästan så jag ville ta ALLT tyg jag hittade och bara slänga det i tvätten. men här måste man ju boka tvättstuga och det finns inte riktigt alltid tid. fint hade det ju varit med en tvättmaskin i toaletten, men då tänker jag så här: till vintern kan man inte hänga ut kläder. och jag har inte tålamod att vänta på att de ska torka om det tar allt för länge. men om man då skulle tvätta lite mer ofta (=dyrare) så skulle man inte vara i panik behov av ett linne. om ni förstår vad jag menar. mycket mycket kluven..

annars då? fick nån slags kick och började kolla lägenheter i hela sverige(??) alldeles nyss. fann en mycket fin i örebro. i skåne fanns det också en helt fin. men det är bara nån slags sysselsättning jag har. kolla runt på internet efter dyra grejer och tänka hur jag skulle gjort om jag hade nåt sånt.

helgen var bra ändå. jag och harri gav bort en dörrmatta till jonathan. fann en okänd "good morning" handtvål i min jackficka. den luktar helt gott så lika bra var väl det. satt hos johan o snacka skit och sedan förflyttade vi oss till jonathan. en kär vän kom förbi och trots allt så var det skönt.  

jaja, nu ska jag avrunda men ni får ha det så bra!

(har förstått hur man bäddar in igen..(y))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0