en vecka sedan?!

det har redan gått en vecka sedan jag skrev sist. jag tycker det känns som att det var två dagar sen max..(tänkte skriva: 2 dagar, men började tänka på nån lärare på nån skola under alla skolår(minns ej vem) som sa att man skriver bokstäver fram till tolv12? var det så? o sen 13 14 15 osv. ni fattar....)
vi har iallafall fått en massa snö! och jag har nån konstigt härlig vinterfeeling hela tiden. fast jag vaknar mitt i natten så finns känslan där. och det är jag glad för!! väldigt längesen sist. vill bara julpyssla hela tiden?! och göra en massa julsaker??

pga vädret vill jag vara ute hela tiden iallafall. jag går ut med hundarna ner till stranden och dom springer som galningar. lycka på hög nivå när man ser sina små djur springa runt och busa med varandra!! rocky(även s.k rolle, roffe, rockstar, horcky, håkan osv. haha) borrar ner hela ansiktet i snön:) mina fina små killar!

mitt hår mår bra. dom börjar arta sig lite smått, spände varenda jäkel igår så nu är dom fina. tur att jag gjorde om!

annars då? inget speciellt. lever på som vanligt och funderar mycket på vad jag vill härnäst. har kommit fram till många grejer (ex: vill bo i lägenhet som har innergård(innegård? hur?), ni vet så som det är i den där reklamen från posten var surgubben bor? en massa barn som leker på gården som skickar honom ett julkort. inte så men liknande). jobba på nåt mysigt jobb eller plugga något roligt. i en jättefin och mysig stad. promenera runt där på kvällarna och bara ta in allt fint.

jaja. måste börja nånstans. först komma på var jag ska börja.

ska hänga med min kille och kanske om jag orkar (har sagt i tre (3) dagar nu) spela kinect. vilka jobbiga parenteser jag gjort överallt. ber om ursäkt! ta hand om er:)

ps. harris familj är i thailand och mamma och bjarne är i gran canaria!!!!!fusk. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0