nej men hejsan

haha här är jag igen! helt plötsligt med en massa inlägg. men denna gång ville jag bara dela med mig lite av mina tankar igen.

våran kamera. eller rättare sagt vårat minneskort som har pendlat en hel del mellan min telefon och kameran. tänkte att jag ska ta och rensa lite så det inte är så jävla segt, har skaffat ett annat minneskort till kameran så nu slipper man flippa. och så är det ju skönt att fylla på med nytt.
hur som helst, jag blev lite småförvånad när jag såg hur många bilder det är taget med kameran. 1140 nåt. ....och i mobilen 750 nåt om jag inte minns helt fel.
....

julkalendern. både på svt och kanal 5! svt har ju så klart den riktiga och den tycker jag är bra. tittar varje dag...sen väntar jag till 18-19 och tittar femmans. allt detta på internet så klart. 

det var allt, lägger in några bilder från sommarn o så:)

 

harri i östersund


chillar på balkongen haha


haha hann skada mig också


chillar efter kubb, två av oss var enarmade


nattcruis och ut med esse:)


testade hjälm


gav jonathan en dörrmatta nån tidig morgon


chillar

nu ska jag glotta igenom resten, pözz o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0