började skriva det här inlägg vid 21.30, pausade lite emellan åt och skrev lite igen osv. förklarar sent inlägg:)

hejsan hejsan!

kom alldeles precis från bastun. vi hade med oss ansiktsmask och body peeling så jag känner mig helt snusikgt ren. hade hunniut skriva lite innan bastun men raderadre allting då jag inte förstod så mycket när jag läste nu:) harri hann börja med brevinkastet vi ska tejpa igen skiten nu!! vart vi bor har vi en sån stor grå låda vart alla har sitt postfack så vi behöver inte brevinkastet alls, och på våran lucka står det EJ REKLAM och just denna gråa låda är precis bredvid våran dörr så man ser vart det står DANELL på både och men ändå kommer det reklam där rätt ofta. finsk. och nä jag orkar inte lägga upp en lapp men överväger nu!!! vilken lång mening.

jag älskar iallafall när vi bastar. vi pratar och skrattar och dricker isvatten och myser bara. jag trivs så bra med min pojkvän, det är så skönt att vi gör varandra så glada och vill vara nära mest hela tiden. det är klart man tjafsar ibland och det behövs tycker jag för efteråt är det skönt att ha löst det, speciellt med harri då jag märker själv att jag blivit mycket mer omtänksam och förstår saker mycket bättre sen vi blev ihop. han gör mig så bra!! älskar att vi älskar varandra och gud vad jag älskar honom. när man vill ge honom allt och när man känner att man kan vara utan nåt bara han får och när man kan ligga och titta på honom hur länge som helst då han sover och när man får fjärilar i magen av hans pussar och när han håller om mig. åh vad jag älskar det.


jaha. råkade sluta skriva och så gick vi ut och promenerade. och nu sitter vi i köket och äter max mat och pussas med mat i mun. och matar varandra då o då. jag älskar oss. han är så rolig:)




♥finns inga ord men du vet hjärtat. jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0