Utkast: Dec. 9, 2011

god kväll allesammans! här tänkte jag komma med lite kvällsfunderingar. tänkte sammanfatta vad jag tänkt på den senaste halvtimmen.

barn. spädbarn. som skriker och låter illa på allmänna platser. förstår absolut att det är så det bara är och man får inte tyst på ungen helt enkelt, men det är så jäkla jobbigt ibland. inte alltid! kanske rätt sällan. men ibland (kanske när menstjejen är framme)(dvs sällan) så känns det jobbigt. fast aldrig om det har varit tuva så klart.

min lilla tjej och jag i kirgisien. hon är så fin.

..samtidigt kan jag säga bara helt onödigt att jag vill se ut så där igen. ser inte ut så nu oavsett vad ni tycker och tänker för nu har jag ätit som en gris de senaste dagarna och jag har lite olika tankar kring det. fast sen kanske jag inte vill gå samma väg till att se ut så, var i kirgisien, hade inte ätit ordentligt på cirkus två veckor och svettats som en gris. och promenerat. under hela denna tid. mina byxor som jag hade på planet dit satt tight i midjan och när jag tog på mig dom natten vi skulle hem så skulle en till jessica rymmas dit i. sitter och käkar chilinötter just nu. vill inte men kan inte sluta? det går inte! och så är det inte ens så jävla gott!
nu har jag planer för imorgon iallafall. och nu ska jag putta bort nötskålen! måste finna självdisciplinet!!

jaha. mer tankar då. när man var yngre och ännu dummare. kan inte sluta skaka på huvudet åt sådana "åh vad du är ful*kommentera anonymt*". jag tycker synd om dom, eller synd? inte vet jag. jag känner nåt för dom. du kommer växa och bli mogen och det här hör till men det borde inte. varför ska man vara elak mot någon egentligen? varför ska man döma och tycka till om människor man inte ens känner. varför varför blabla hjälper ingenting att jag tjatar ändå. men världen vore en så mycket trevligare plats ifall alla kunde börja tänka sig för innan de talar. inte säga elaka saker utan tänka på vad man orsakar för den andre.
tänk om tänk om

jaja det får vara allt för nu. nu delade jag med mig. och hejdå:)


världens finaste kille har jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0