bara för att

Jag brukar få komplimanger för mina smilgropar och mitt leende
Jag tycker det är obehagligt att gå på toa på natten(mörkt), skrapa gaffeln mot tallriken och att bli jagad....
Jag har samlat på dammråttor

Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är takida och carola.. och ganska mycket annat
Jag har en förmåga att glömma bort saker väldigt fort! ex 1: harri berättar något han berättat för inte alls länge sedan och där sitter jag helt chockad o ba "va?? nää!" o han ba "???jessica jag har sagt det här igår". ex 2: jag glömmer bort att jag sett filmer och säger "åh den måste vi se!" och får svaret "jessica den har vi redan sett". och det kan vara en för en vecka sedan..
Jag ångrar inte så mycket faktiskt
Jag glömmer aldrig när jag låg och luktade på lakanen som luktade harri efter att han sovit hos mig i lilla ettan. där låg jag och lyssnade på 'it takes a fool to remain sane' och hade tusen fjärilar i magen. nathalie trodde jag var besatt... det var jag..:))
Jag tror på att det finns spöken
På offentliga toaletter brukar jag gå ut om det luktar illa
I min jackficka har jag alltid cigaretter och bankkort. och nycklar och mobil

Jag brukar kalla mig för jessica..?

Det här året kommer jag att åka till min mormor!
Jag hoppas att jag en dag lär mig vissa saker. som jag redan vet men likförbannat gör jag samma sak varje gång. skärpning!!

Jag stör mig på människor som inte är lika smarta som jag....
Något av det sötaste jag vet är mina hundar och harri:)
I telefonen svarar jag "hallå", eller till nummer jag inte känner igen "hej det är jessica" lite fundersamt
En låt som gör mig glad är kent-utan dina andetag.
En låt som kan få mig att gråta är totta näslund-sex fot under
Om jag är ensam hemma brukar jag sjunga högt och lyssna på everlast hehe
På McDonalds beställer jag oftast något som ser gott ut......så klart
Jag tycker jag är ganska duktig på att vara trögfattad:)
Ibland undrar jag varför jag inte lärt mig ryska?!?

Jag fick en aha-upplevelse när jag fattade vad offside är!

Det dyraste jag har köpt är min bil tror jag
Ett köp jag ångrar är en tröja som hänger i min garderob, fattar inte riktigt vad jag tänkte med där..

Jag tycker om människor som ...hmm. är ärliga
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag ta den

Jag ser upp till -
Jag saknar harri fast han ligger bredvid:) och min mamma och syster och tuva


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Bara för att... Håller med om att du ska lära dig vissa saker, som du redan vet ;) Nån dag kommer du att få en ahaa upplevelse.

2011-05-10 @ 12:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0