fredag

hej hej:) idag är det fredag och idag får fredag gärna vara snäll med mig:) mitt m på datorn är helt seg (!!!klsdfnskdjgnag) så jag blir helt galen och trycker på m hårt hela tiden och tillslut blir jag så less så jag bankar på allting. nu börjar mitt n också?!?!? har redan pillat bort två tangenter för att dom blev sega för att det var skräp där under och jag får inte tillbaka dom?!?!? mitt mellanslag också nu?!?!?!?

annars då. igår tralla vi fyra tullar på kvällen, schöönt. kom hem o försökte tugga mackor men det gick väl så där, harri hann äta två o jag var på min första halva.. gjorde nämligen hål i tungan igår (igen) så jag får pinas ett tag:))

mamma ringde tidigare och pratade om facebook. egentligen behöver jag inte säga något mer än det för de flesta vet hur "teknisk" min mamma är, men jag fick iallafall skratta:)
-"jahaa, jag såg att du har uppgraderat din facebook..."
-"ja, haha mamma det är ett tag sen"
-"vad är det för nåt? har du kastat bort mig som kompis??"

och sen när hon inte hör vad jag säger i telefon så skrattar hon och låtsas som att hon hörde o säger sen "...va?" eller så säger hon det hon TROR att jag sa och det låter typ "jsdef  kjef wkjf?" för att sen "va?" min kära mor:)

om lite mer än en månad åker vi till kirgisien också, ska bli intressant! och snart fyller jag 20, och igår lagade jag min bil för jäättemycket pengar, funderade ett tag på att sälja pärlan och skaffa cykel istället, men ångrade mig minuten efteråt..

nu ska jag (ta bort alla tangenter!!!!!!) duscha och sen kanske åka till ikea o köpa dom där jävla stolarna till balkongen som jag snackat om så länge men det har inte blivit av?!?! av någon konstig anledning. måste först hiva allt som står på balkongen just nu och det känns ju... tidskrävande..jobbigt.. fast helt ok kul ändå? eller nåt


nu tänker min blogg se ut så här ett litet tag framöver tills någon vill göra om min design:) pik till nathalie:)

hejdå:)


hehe ewok o rokki verkar va..tvillingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0