fredag

tjena! det var ett tag sen. vet aldrig vad jag ska skriva om? inte riktigt lika motiverad som förr kanske..:)

vi har hunnit med en del, vi överraskade tias i fredags (han fyllde år i söndags) o tog honom i bilen o åkte och åkte, lurade honom att vi skulle till seskis o grilla men körde bara förbi:) han fattade verkligen noll haha. åkte förbi luleå o han fattade fortfarande inte, sen kom vi fram till storforsen efter ett litet tag o fan hans min var guldvärd haha. vi var där över helgen o hade en stuga, gick runt på bergen mest hela tiden och det blev aldrig tråkigt:) riktigt fint där!

annars då? inte mycket:) vi har skaffat xbox så jag spöar harri i nhl hela tiden:)))) okej nä men jag har gjort tre mål allt som allt! första målet=tårar i ögonen...:) och kinect har vi också så jag har hoppat runt här och möblerat lite tillfälligt så det ska gå hehe.. helt ont i benen.

handtag på balkongsdörren finns också så där har jag druckit kaffe o rökt cigg i solen:) och rambo kan vara lös utan att smita!! harri fixa:) så nu går vi runt med dom lösa så dom får springa av sig på kvällarna. i riekkola har vi också varit:) både med hundarna och med markus, tias o richard o grillat:)

den 3 juli åker vi till min mormor(i kirgisien), har jag kanske skrivit det redan? nä? jag tror inte det..? vi åker iallafall dit och kommer hem den 14. jag, harri, mamma, bjarne, ella, tuva och ellas kompis lisa. ska bli kul! och varmt haha

idag ska vi till riekkola och grilla med dusse och hundarna om jag inte har helt fel:)

det var nog det, vi hörs!

ps: fyller 20 om en månad! och en månad till bb finalen hehe



min hunk:) du är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0