hello

idag är det onsdag och en vecka sen jag skrev, ser ni det tar sig....

idag har jag hunnit städa som en tok. dammsugit och skurat, hunnit bli tokförbannad på dammsugaren för att den inte ville ladda (!!) så min pojkvän frågade om jag hade rökt en cigg idag, det hade jag inte......skyller på det
gick ut på balkongen och rättade till problemet och kom in helt kolugn hehe..

idag blir det zumba med jaana och dusse (♥) klockan åtta så inge gym för mig idag:) ska snart åka till coop en sväng men innan det dricka kaffe.

för någon dag sen var vi hemma hos svärisarna och grillade, det var skitgott. längesen jag käkat ordentlig grillmat:) ye. satt ute och åt med harri och dusse och pratade om allt och ingenting, ye! finland vann även VMguld i söndags (vem kan ha missat det liksom) så vi stod på balkongen och kollade på allt som hände här utanför. kaaos:) svenska flaggan brann och inga regler existerade. även fast jag hejar på sverige så var det helt sjukt coolt! trodde jag och harri skulle slita ögonen ur varandra vid kvällens slut då han hejar på finland men det blev inte så haha. gav en puss innan matchen började och tänkte att kanske är denna den sista på ett dygn. men istället var det jag som sparkade på balkongräcket och skrek FITTA (ursäkta språket) hela tiden. ye:)

nu ska jag gå och dricka kaffe, ta hand om er hörni!


världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0