onsdag

tjenispenis!

här sitter jag i min soffa och fryser om fötterna. försöker uppdatera musiklistan lite men går inte så bra......
igår kväll chillade vi bara, tittade två filmer, fear and loathing in las vegas och due date. sistnämnda var ganska rolig! förstnämnda också hahaha

idag vaknade vi i tid och for till gymmet, ye! jag var helt slut efter inte alls länge haha.. måste börja träna nu va. var även och joggade i riekkola i måndags, skönt men jobbigt med snö kvar lite överallt+all gegga! var o köpte nya skor innan, såna easytone (svartrosa som jag velat ha ett bra tag nu) så det enda jag uppmärksammade var skorna när jag sprang haha.. direkt jag kom till bilen satt jag och torkade av dom och muttrade för mig själv att jag minsann aldrig ska ha på dom i riekkola igen!...inte när det är geggigt iallafall

massagen gick bra, gjorde ont, tillbaka på måndag. skulle troligen bli bättre efter det. ye!

hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0