söndag

tjenis! här sitter jag i min soffa och äter tuc. fick ett enormt sug för någon dag sen så jag och linda for till coop o köpte typ alla smaker som fanns.. ni vet dom kexen.
lyssnar på musik och för över bilder från kameran. har ännu inte raderat marocko bilderna från kameran, vågar inte ifall datan kraschar??!! måste fixa extern hårddisk..

vet ni?!?!?! idag var jag o köpte en epilator. en mördarmaskin. en bitsk jävel. nä men..
har iallafall för första gången i hela mitt liv epilerat benen! trodde jag skulle gå med bara ett ben epilerat men var ju tvungen att pina mig igenom andra också... fast det gick lite bättre. testade jaanas igår och aj?!? vågade inte testa först men min superhero pojkvän gjorde en gång på sig själv så jag skulle våga hehe..

igår kväll var vi och fiskade, jag harri markus tiski och riku. jag testade meta och jag höll på att få en! flera gånger!! men den åt bara upp min mask.. tias fick typ hundra fiskar (tror det var tre) och harri höll också på o få en. hade nog inte riktigt tagit med mig fiskelyckan.. men nästa gång! då jävlar. är inte så diskret heller haha.. harri höll på att få en o jag ba "!!!!EN FISK!!" alla ba "shhh" o så försvann den... oops..
jaja ni vet hur jessi funkar:)

morsdag idag då. messade mamma. när hon svarade började jag nästan gråta?! fast hon inte skrev något annat än tack älskar dig osvosv så fick jag sån där sakna-mamma känsla. har varit ifrån varandra allt för länge nu tror jag..? snart så!

snart ska vi åka hem till svärisarna och dricka kaffe och gratta jaana på morsdag:) måste skryta lite om min svärmor här, en mycket klok kvinna! hon har svar på det mesta och man kan prata med henne om allting. tack för att ni släppt in mig som ni gjort och för att ni alltid finns där! ♥

lite bilder kan ni få!


rokki testar harris sjal(y). har garvat en hel jävla del åt hans ansiktsuttryck haha


(till mamma) surjessi dricker isvatten för att svullnaden i tungan ska gå neeeer


harri o anto väntar på flyget till marocko:)


jag och min hunk:) ♥

nu ska jag sluta ta hand om er:)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack Jessi för de fina orden om svärmor. Kan bara säga att det var inte alls svårt att släppa in dig i vårt liv. Du är så normal o go. Öppen o ärlig. Då är det inte så svårt att finnas till o försöka hjälpa o stötta. Ibland är du lite svår på att ta emot råd men inser sen till slut att det var nog så... ;))Huvudsaken att du/ni mår bra! Rocky är för go på bilden ;))Men du ser lite butter ut :( Skyll dig själv när du gör såna grejer! Du vet vad jag tycker om det. Nå, huvudsaken att du fixade dina ben utan en massa lip ;)) Duktig kicka ;)

2011-05-29 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0