hallå torsdag!

torsdag och tredje november, imorgon tvättstuga..känns som att jag alltid nämner tvätten när jag skriver. nåja

jag vet inte om det kommer några mellanrum mellan mina rader för denna webbläsare brukar skuma med just det, så kanske får ni läsa allt helt grötigt:) inte för att jag tänkt skriva så speciellt mycket men in case of!
klockan är snart elva=endast 30 min kvar till att harri slutar!! följde honom till skolan lite tidigare och hundarna hängde med som vanligt, har blivit en vana varje morgon här. idag säger mitt väder-sinne: halt! väldigt halt ute. inte bra för en sån som mig. jag är klantig och när jag går där ute så tänker jag hela tiden på att jag inte vill trilla. tänk att slå huvudet i marken. eller! tänk att gå i en stentrappa neråt o trilla o slå bakhuvudet i en kant........iiiiiiiislsfsdf vad ont
igår var vi hemma hos svärisarna och bastade och chillade. alltid lika mysgt där och lilla sammy!! ååh lilla lilla sammy, så söt liten valpis och man kan inte få nog av honom! han är som en liten evighetsmaskin som håller igång exakt hela tiden, vilar han i nån minut blir man helt chockad haha! en liten vit lurvig kille som är så himla söt:)
ska också tillägga att jag åt kanske den godaste maträtten jag ätit på år, svärmors chilibiffar och ap-god pottis, mmMMmmMm!
jaja det var det om det, nu ska jag faktiskt samla ihop kläder som ligger lite här o var o sen ska jag gå mot skolan och möta världens bästa harri (jag är så jävla kär i min pojkvän så det går inte att förklara! min fina underbara bejbi! han är så fiiiiiiin!<3) för att sedan gå mot svärisarnas house och käka lite lunch och chilla med jaana och sammy!
ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0