min kille är bäst!

det finns en bild på harri som jag tittar på ofta och jag älskar den. han är så fin min pojkvän, jag tappar andan. hela honom, hans händer! åh hans händer, har alltid älskat hans händer. det är nåt speciellt med hans händer. jag blir helt djup, det går inte att förklara. att han är med mig varje dag och att se honom le!! mitt hjärta. brukar fundera hur det är möjligt att han är så fin? så vacker och min? ren perfektion och tillsammans är vi bäst


ska försöka skriva ihop något här, sitter och känner mig helt lycklig för att han finns i mitt liv och jag är kär som satan så kan bli svårt med ett normalt inlägg hehe..
dagarna rullar på, har börjat plugga några kurser på svefi. jobbigt att stiga upp tidigt igen men man vänjer sig och jag gillar att plugga så det går bra

går omkring och är småsjuk och nyser på folk. håller hand och pussas o sånt. smittar harri med mina snorbaciller...men han är inte sjuk så det är lugnt:) dricker kaffe och håller hela tiden på med nåt smått här hemma känns det som. ritar eller städar lite eller sorterar nåt (nåt o nåt vi har en hel jävla del junt här hemma).
grannen har gjort come back och yrar runt i trappuppgången och snackar astrid och jesus kristus. adam och eva och heeela församlingen.......jag är less men tycker synd om gubben. han står utanför grannens dörr (dvs nån centi från våran dörr) och skriker astrid. vi misstänker då alltså att grannen heter astrid och att han behöver henne på något sätt? vet inte. han håller iallafall på dygnet runt, mest på nätterna av någon konstig anledning.

idag har jag städat/diskat litegrann. ska skura snart. tänker mycket på linnea. min fina vän som befinner sig i schweiz. tänker mkt på hur hon har det och hur hon mår och vad hon gör just nu. kanske mest på vad vi skulle göra om vi var med varandra nu och vad vi skulle prata om o sånt. saknar dig linnea!!

nu ska jag faktiskt avsluta för jag har så jävla ont i min rygg och ska färga håret och sånt. hejdå.


Kommentarer
Postat av: L

jessica du är fantastisk, visst vet du det?

2011-11-20 @ 22:53:30
Postat av: Beatrice

Vi alla vet det L :)

2011-11-21 @ 10:39:24
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0