onsdag

tja. idag saknar jag sommaren:)))

tittade igenom bilderna från kirgisen nyss. ta mig tillbaka!! fast det var olidligt varmt och vi var hungriga mest hela tiden (säkert nämnt det tidigare men maten där gick fet-bort) så var det så mysigt! fast man kan nog mer säga att jag saknar umgänget? det var ju det som gjorde resan bra! när vi var där så ville jag hem ungefär hela tiden men vi gjorde det bästa av situationen och njöt ändå. jag och harri kunde sitta nätterna långa på balkongen och dricka billig alkohol o röka cigg efter cigg o bara prata om allt och ingenting. mitt hjärta. musiken där var inget att hurra för så vi satt och sjöng själva. mycket bättre:)

och så saknar jag marocko! med harri och andreas. king resa trots olika skador här och där haha! fotboll på betongplan och fyllevurpor gjorde sitt.. och så glömde vi dit harris pallesjal som var så fin! någon städerska går väl runt där med hans sjal o peyton kepa haha.... "yes please" var våran taxichaffis som förde oss till ett asdyrt klädställe men lite köpte vi ändå, bara för att liksom.. han sa verkligen yes please till allting haha! vi åkte till bergen och skulle INTE rida kamel men ändå satt vi där som fån och red. jag ville bara ta en bild när jag sitter på den så reser sig detta stora djur upp och gubben bredvid började tralla iväg med kamelen i koppel, satt helt skräckslagen och ville ner
hoteller var också ruskigt king och jag skulle lätt kunna åka tillbaka dit o bara chilla på hotellet! äta mat och bada och sola fast det var kring 1000 grader varje dag...

nåja, annars är allt bra. älskar mitt hår och kan inte sluta titta på mig själv i spegeln. hehe..... pissväder har vi också och jag undrar mest när snön ska komma, vi kliver liksom in i december imorgon.. hellre snö och sånt än slask o sånt tycker jag

nu ska jag dricka en kopp te och chilla, ta hand om er!




jag och min hunk, älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0