torsdag

hejsan hejsan. sitter och tittar på 2 and a half men med harri. tycker den nya säsongen är helt okej faktiskt, trodde den skulle vara totalt värdelös:)

funderar mycket på inredning och sådant här hemma. vill byta färger här lite överallt och sånt, möblera men det känns som att det inte går så värst bra för där vart vi har sängen är det enda stället vi kan/vill ha den, soffan och tvn vill jag flytta någonstans men det skulle ju inte bli bra på nåt sätt?  äh..det hör till framtiden ändå! hinner klura ut det:)

skolan går bra men lite ovan är man ännu, det är ju ett tag sen man steg upp tidigt varje morgon hehe.. trodde jag skulle vara usel på allting men matte är ju kul för fasen! gör till och med c-uppgifterna utan hjälp höhö..till skillnad från tidigare! lönade sig att gå matte b efter gymnasiet istället märker jag:) svenska och engelska är också kul, engelska repititionen gick också bra, förstod till och med vad det handlade om hehe..
jag vet inte om jag nämnt vilka kurser jag går? eller? här får ni det igen iallafall: matte b, svenska c och engelska c. konst och gym också:) mycket skrivande i svenska c=kung.

det är så grymt mysigt med tända ljus! de är överallt i vårt hem, i hallen och i köket, i tvrummet och i toan. fast i toan så har ljusröret brunnit och vi har bara inte tagit tag i det och köpt ett nytt så vi kör på stearinljus hehe..apmysigt att duscha och bajsa ju!

idag ska vi ta bort luftmadrassen (aka dannes säng) (danne är harris kompis från östersund, där vi var i somras o hälsade på). den har stått här sen han var och hälsade på för 2 veckor sen....men den är så skön:) det är så chill o ligga o surfa här eller läsa eller vad som helst... vi har sovit på den också jag och harri. vi måste ju ha legat likadant utan att ha rört oss på hela natten för kvar var båda två när vi vaknade:)
frågan är bara vad vi ska ha här när den är borta, det blir så tomt

nu lyssnar vi på musik och ska snart röra oss mot åkargränd, jag vet inte hur kallt det är ute? det ska tydligen inte vara så jävla kallt iallafall? strumpisar åker på ändå:) vi fryser redan ihjäl utomhus och det är som mest några minusgrader, hur fan ska vi klara oss på vintern?....om den kommer dvs för snön är ju inte ens på nära håll känns det som och vi har snart passerat november liksom..what is happening kan man ju undra, jäkla klimat.

jaja det var väl inte så mycket mer, tänker börja med dreadsen igen eller jag håller väl smått på redan, bängligt när dom blir lösa i hårbotten efter ett par dagar men det ska fixas:) tålamod måste man också ha, och jävligt gott om det! resultatet är ju iallafall skitsnyggt and i love it:) hade dreads tidigare men pillade bort dom för vissa blev så jävla lösa och tänkte att jag gör om och gör rätt:)

dålig bild men den enda som finns:)

och några kingiga låtar sen drar jag:)






vi hörs:)

ps. harris lukt är världens bästa:) ds.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vad kul! Duktig tjej som går skola igen :) Mer uppdatering tack! KRAM

2011-11-25 @ 10:37:34
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0