i know what it means and i'll carry you home

hallå. jag är stum just nu. har tittat på idol. och på moa så klart. inte bara det att hon har mitt drömhår, hon har ärligt talat världens bästa röst. jag har aldrig diggat idol så värst, kanske inte nu heller men moa gör hela skiten alltså. fastnade vid henne från början, ända sen harri visade mig hennes audition!!
jag har grinat ett flertal gånger när hon sjungit och värst var när hon sjöng sin egen låt på scen för nån vecka sen, tårarna bara sprutade.hejdlöst. publiken ställde sig upp och alla stod och alla skrek och jag grät. så klart.:) ni vet när man gråtit mycket eller länge och man börjar andas så där konstigt, så blev det!! och idag, när hon sjunger carry you home (en av världens skönaste låtar tror jag) till sin brolla. draaaaaaaaaa mig baklänges drömmer jag?!?!!?!?!?! ÄR DETTA SANT??!?! i love moa!

och klippen finns redan på hemsidan!!!!!!!
http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=2100075&treeId=3020205

http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=2100075&treeId=3020205

jaha. hur ska jag kunna vara normal resten av kvällen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0