sent inlägg

hejsan! hehe rokki sitter vid köksbordet på stolen och chillar. han ska äta säger han:)

idag har det varit en mysig dag! började med att vi vaknade, så klart, gick ut med hundarna en sväng och sen for vi hem till svärisarna och chillade. åt några mackor och snackade med jaana.

sedan hann vi vila lite på världens skönaste madrass, en sån tempur som säkert är helt underbart bra för min rygg som tydligen vill göra ont till och från livet ut.......vaknade och då var det tacos som stod på schemat så vi gick ner, jag aningen tröttare än harri:)

efter maten gick jag och harri och dusse (och så klart lilla sammy) till kyrkogården och tände några ljus:) det var så fint på kyrkogården när det var en massa ljus överallt! lilla sammy fick skjuts i harris jacka en sväng då han är liten ännu och inte riktigt orkar gå ibland:) jag och harri hade fina jackor på oss, stora dunjackor! apsköna:)

nåja, efter det bastade vi. var där igår och bastade också, och innan det flera gånger:) såg idol igår måste jag bara klämma in här, och jag började grina som en liten unge när moa sjöng?! och när juryn stod upp och när publiken bara skrek och jag bara grät. hon är så jävla bra!
sen pysslade vi med dusse, hemliga saker, och jag agerade hockeyspelare för någon minut:)

har skrattat mycket idag och njutit av sällskapet! sagt det tidigare och säger det igen, är mycket tacksam för att jag har så fina människor i min närhet. det är sådant som gör att man orkar!

extra creds till min fina boyfriend som förgyller mina dagar och gör de allra gråaste ljusa igen! vi kom hem för inte så länge sen från våran långprommis som vi tagit några dagar i rad nu, det är så härligt att bara gå och gå och prata om allt och ingenting. han får mig att må så bra och jag lär mig så mycket av honom! brukar fundera vad det är jag har gjort för att få ha honom i mitt liv. jag älskar dig harri så otroligt mycket!!!




mitt halsband från marocko:)

nu har vi ätit våra nudlar och rökt en cigg så nu ska vi lägga oss i våran säng med våra fina fina hundar och mysa och sen somna:)

ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0