onsdag igen! coolt

blir så fundersam alltid när jag blir ensam? händer säkert alla (iaf många utav oss) och ibland är det chill, ibland ochill. för det mesta chill!

jag brukar typ dricka kaffe och försöka städa. fastnar i soffan emellanåt och sånt. funderar på mitt nästa drag. kommer på något men glömmer ändå bort det direkt jag ska sätta igång. förutom när det är tvättstuga, som idag 16-20. det kommer jag inte glömma. eller det vill jag i varje fall inte glömma.

förutom det brukar jag tänka på harri. det gör jag mycket. lite skrämmande mycket faktiskt? speciellt när han inte är hemma. när jag lyssnar på musik som vi brukar lyssna på känns det skit skumt? vill som börja ropa hit honom. allting blir direkt jättetråkigt när han inte är med i bilden på något sätt. det blir verkligen skit alltså. kanske ska man vänja sig vid att jobba och vid att man faktiskt kan vara ifrån varandra flera timmar per dag.

även när jag är med honom så tänker jag på honom. typ hela tiden.  när han går bredvid så får jag sån där känsla att jag måste kramas. direkt. och varje morgon blir jag helt glad och varm när han ligger där bara. o chillar. med sitt fina ansikte och sin fina kropp. denna fina människa! mår han dåligt på något sätt vill jag bara ta över det, göra det till mitt problem. jag skulle så gärna om jag kunde ta över all skit han någonsin burit på.

jag må låta störd men det är fortfarande sant det jag skriver. det är verkligen helt. sjukt. hur. kär. jag. är i. harri. det tar som aldrig slut, det kommer ingen gräns det bara fortsätter och fortsätter! tills jag spricker kommer det fortsätta!

nämen.

annars? mår bra. ska försöka orka börja städa. har druckit några koppar kaffe och samlat lite ork. jobbar kort pass ikväll. känns skumt att börja vid den tiden man vanligtvis börjar chilla. men 3h går fort och vips så är jag hemma igen *pepp*...........

jaja för stunden känner jag att foo fighters skulle hjälpa mig att städa lite och så borde jag gå till shell en sväng. efter städningen. utan foo fighters. för det skulle ju va nåt?!

ta hand om er där ute! på riktigt. gör det.





Kommentarer
Postat av: hej jejppi

tja jejppan coolt att du skrivit blogg igår:) mera sånt!

2012-08-02 @ 20:04:58
Postat av: jejppi

(y)

2012-08-03 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0