lauantai

moro! osta poro! here i am again. idag mår jag bra, som annars också, det är skönt. bara det att kliva upp tidigt på morgonen varje dag gör sån skillnad! så allt är som vanligt, fast lite bättre.

har seppo o lintsku på besök just nu. är social och ligger i sängen och bloggar istället..hehe. linda surfar också så det är lugnt. idag var jag sugen på godis, på väg mot coop började vi fundera och köpte cigg istället. mycket bättre för annars hade jag legat här med ångest nu. är inte ens sugen längre.....nä men jo jag är kanske lite. men inte lika brydd längre.

möblerat har vi också gjort och det är så mycket mysigare här nu! man vill som vistas här inne nu. hela tiden typ. förstår inte varför vi inte gjort detta tidigare?!

gissa vad jag hade nyss..hehe..tvättstugetid. det är så skönt när allt är rent och man kan välja bland allt man har. jaja kronprinsessan har fått en bejbis och det är tydligen jätteviktigt här i vårt land. inte för mig iallafall. inte alls viktigt och jag är inte alls sugen på att läsa om det överallt.

idag ska vi bara chilla. vill gå ut och promenera snart innan det blir mörkt. nu ska jag dricka kaffe. har börjat dricka svart istället och kommit på att det är mycket mer king. blir inte illamående efter nån kopp heller. (y)

herrå

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Och jag har lärt mig att dricka med mjölk, stupid of me!

2012-02-29 @ 16:04:08
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0