i'm alive!

kena! det var ett tag sen!

jag mår bra, hoppas ni mår bra. idag har jag bakat, något som skulle bli kladdmuffins. inte så kladdiga dock, trodde dom var långt ifrån färdiga så lät dom vara i nån min till. visade sig vara fel av mig men goda var dom ändå!

jaja, idag är det varmt ute. var ut med hundarna lite tidigare och klädde på mig lite för mycket så det blev för varmt. rambo har varit konstig i magen idag men nu har det gått över:) våra hundar är så fina, ruggit knäppa! dom underhåller oss mest hela tiden och det skulle vara så tomt utan dom!!

ikväll är det bastu som gäller, det var också ett tag sen. och snart åker mamma och bjarne till thailand!! vi vill också. någon vacker dag ska vi ta flygstol ner till thailand och bara åka runt där i några veckor, och så längtar jag till sommaren då vi har planerat en rätt så intressant grej:)

vad konstigt inlägg? får som inte till det riktigt.. men det är jobbigt att skriva när man vet att konstigt folk också läser!! vill inte lägga lösen men funderar starkt på det ändå. får se.

lite senare ska vi gå ut med hundarna och träffa sammy och dusse! så kul att se när hundarna springer runt o är glada:) roffe kan va lite sur men det är väl bara för att han inte längre är minstingen i gänget. men han kommer alltid va våran bebis!! och längesen vi träffat dusse så det ska bli skönt. hon är så snäll!!

från det ena till det tredje, det är någon granne här som fått för sig att vi är ägarna till två påsar med mommokläder? först stod dom bredvid dörren, dagen efter det stod dom också bredvid dörren och idag stod dom framför dörren?! har varje gång lyft upp dom på en hylla FÖR DET ÄR INTE VÅRA men någon verkar inte riktigt förstå.

nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. vill ha en pulka eller ett tefat och åka i strandbacken!! och så vill jag ha en skoter. och grilla korv och sånt. och så vill jag vara hos syster och hänga med tuva. prata skit med syrran och krama henne. min fina syster!

nu tror jag att jag ska spela kinect. har fortfarande inte testat ett spel jag lånat av dusse, har tänkt spela varje dag men kommer hela tiden upp nåt nytt. nu jäklar:) och imorgon kommer paradise hotel ut, tror det är final vilken dag som helst? det är iallafall finalvecka. ...hehe:) men jag ska inte alls spela kinect för nu ska vi o möta dusse! ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Om du lägger in lösen så får du fan ge det åt mig! Jag vill läsa :) allt du skriver!! Ha det bra!

2012-02-13 @ 11:05:41
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Anonym

knulla ni nåt?

2012-02-13 @ 14:22:07
Postat av: Anonym

/hage

2012-02-13 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0