friday friday

tjenamoss venner. hur är det idag? här är det bra. har en bra dag idag. sitter i soffan och fiser och lyssnar på bra musik! har käkat äpple och vill laga god mat åt min pojkvän. funtsar på köttfärssoppa eller lax. det sistnämnda låter ju helt överdrivet perfekt men köttfärsen måste göras. orkar inte frysa ner och tina upp osv.
det är en maträtt vi aldrig lessnar på faktiskt? det är ju så. jävla. gott. speciellt med ost i! och iskall mjölk!! köttfärssoppa it is!!

vill även dra o köpa en massa presenter till harri. vill köpa hela världen till honom faktiskt. idag vill jag bara göra honom glad på alla sätt! alla dagar är väl såna men idag glider jag runt på moln här hemma. fast han har ju mig så han är ju redan gla! FÖRSTÅR EJ vad jag gjort i denna värld för att få ha en så underbar människa i mitt liv. har jag en dålig dag så ser han till att ändra på det direkt. han gör mig hel. vaknar jag en dag utan harri vid min sida kommer jag allvarligt talat dö.
tur att vi alltid ska vakna tillsammans!!

jaja. tittade wipeout winter lite tidigare på play. eller rättare sagt lyssnade och spelade på fb hehe..så jäkla trist program?? funderar nu varför jag i helvete slösade bort kanske 40-50 min på absolut ingenting. på bajs. ska slå igång paradise snart istället:)) nalkas parceremoni i dagens program. hoppas inte ole åker ut. inte maren heller för jag diggar henne men herkules hatar henne. koolchey

hehe harri är mitt uppe i en powernap och pratar för sig själv. kul att lyssna. "tjena!" o så garvar han lite. han mumlade nåt om zirre nyss också. mikko mikko!

nä nu ska jag börja skala pottis kanske. observera kanske. säkert skjuter jag upp det till natten ändå..nä. kanske ska duscha först bara. är jättesliten och har en blandning av lite allting på mig. likadana strumpor iallafall! pyjamasbyxor under harris nike mjukisar. seriöst alltså. och harris tröja som luktar asgott.
jag börjar bli sjuk bara så ni vet. senaste morgnarna har jag haft så äckligt ont i halsen och näsan när jag vaknat. igår var jag helt täppt i näsan och nässprayen är paj så den har ingen sån vit grej som man trycker på ni vet. så man får inte ut något. tur att lillhjärnan är så smart iallafall, gjorde hål i skiten och droppade in det istället. sen sov jag.

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0