nu ska man skriva 2012!

och jag kommer inte vänja mig på ett bra tag tror jag. är så dålig på sånt, när man fyller år och måste ändra en siffra eller när det blir ett nytt år. nu är jag ovanligt van (?) att både säga och skriva att jag är 20. i början var jag nnntjugo!

hur som haver, här ligger jag i min säng och är slö. herkules ligger bredvid men han är inte vaken just nu så jag har trist:) på tvn (som aldrig annars tittas på?nånsin liksom) rullar tvshop. en typisk slösöndag tycker jag, sängchill och tvshop. och datorn så klart.
jobbigt att man ska va så beroende av datorn?! tänk om man skulle skita i den i en hel vecka. undra hur lite man skulle veta då!

har spenderat de två senaste dagarna till att spänna mitt hår. =jobbigt, man blir less i armarma=man blir totalt less kort därpå. tur att det finns en massa mirakelmedel iaf:)

weo, annars då? har en hårig hund vid skallen som låter gulligt. rampa är på andra äventyr i lägenheten (som förövrigt ska säljas, hör av er om nån är intresserad av en etta sjuhelsikkes centralt). fast nu såg jag att han ligger vid mina fötter så nu är vi alla samlade här i våran säng. som det oftast brukar vara då vi ligger här. mina fina pojkar allihopa. va jag älskar dom!

jaja, idag är det söndag och då kommer inte paradise hotel på 6an hehe...har alltid hatat detta program men man måste ju fortsätta om man börjar?? man måste ju veta va som händer med alla. det är dock på norska men det spelar ju ingen roll. roligt att lyssna på norrmän. även de grova killarna pratar töntigt haha? norska är ett lite töntigt språk har jag iaf kommit fram till:) hehe nu skrattar mamma där i norge

sen brukar vi kolla på due date och pineapple express när vi får tråkigt eller när vi ska sova t.ex. man lessnar inte hur många gånger man än ser dom o kan fortfarande spola tillbaka till ställen o bara skratta. blow är också ett alternativ som vi har och den blir man ju heller aldrig less på.

ånej?! surfar på aftonbladet och ser att norge går sönder?? tar tillbaka det jag skrev om töntigt. vad läskigt???

igår fick vi förresten bevisat för oss (rakt framför näsan) att folk verkligen är så omogna. så naiva. detta är en grej som folk aldrig slutar förvåna oss med men herregud! man får sig ju ett gott skratt åtminstone, det är skönt. om alla bara skulle veta att vi bara skrattar åt allt som sägs och att vi verkligen inte bryr oss så skulle folk kanske lugna sig, vem vet.. men jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, roar det så go for it:)
intressant att just vi är så intressanta i denna stad:)

jaja nu ska jag läsa aftonbladet och kanske till och med klä på mig sen:)
ps. det här året har varit bra och jag tackar min boyfriend för att han är världens bästa helt enkelt, utan dig hårskus skulle ingenting fungera, inte mina ben eller lungor, inte heller dagen och livet. jag älskar dig så mycket min fina och jag kommer aldrig någonsin lessna på alla fjärilar du ger mig. ♥

hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0