onsdag

morjens.
inatt har jag haft skumma drömmar. såna som kommer kännas hela dagen ni vet. ena handlade om att jag var i marocko med en kompis (denna person var olika vid olika tillfällen) och snodde en stock snus, tre mobiler och två datorer med ett gäng. alltså ett gangster gäng. vi gick in på en kiosk o han ledaren sa till kioskägaren (en liten kiosk som hade snus och datorer och telefoner??) att han ska låta oss ta vafan vi vill från affären. oki sa ägarn och var livrädd. jag började lasta snus som jag tänkte ta med hem till harri i sverige och skulle bära ut dessa till våran bil som stod utanför, då var vi utanför jour livs. när vi väl hade tagit allt vi ville ha for vi tillbaka till vårat boende. då i marocko. en lång smal röd stuga (??) var jag delade rum med min kompis (i detta fall en barndomsvän) och i rummet la jag allting på sängen.
när vi for från kiosken så kom ett annat gäng (ovänner) och sköt ägaren. tyckte synd om honom. sedan kom detta gäng till våran stuga (!!) och började skjuta folk. vi gömde oss bakom en bokhylla och jag hade en kniv i handen som jag tänkte kutta nån med om jag skulle bli skjuten?? kniven hade dessutom inget handtag utan det var bara ett stort knivblad så det gjorde lite ont att hålla i. tog även glasskärvor jag skulle använda ifall jag blev påhoppad? som tur är så kom dom inte in i rummet vi var i just då och under hela skjuttiden tänkte jag bara på alla mina grejer jag snott, jag ville inte bli av med dom. telefonerna var king och datorerna likaså. snuset ville jag överraska harri med så det fick ju ingen röra.

sen kom polisen!! och skulle undersöka vårat hus. jag visste att alla grejer låg i vårat rum vart vi inte befann oss och jag visste att polisen kommer ta allting om dom hittar det. men jag övertygade polisen där ett tag om att ingen hade varit inne i vårat rum så dom _behöver_ inte gå in där och titta. hon tvekade och gick in ändå. men då hade den kioskägarn (som dog) varit schysst mot mig och gömt allting under bordet så polisen hittade det inte.

sen vaknade jag.
och somnade igen. och då var jag med jaana och dusse där i marocko och dom ville gå på sightseeing men jag visste att det var farligt och ides inte säga nåt?? så vi gick ner för en trappa och mot samma kiosk och då började det där elaka gänget skjuta inne i kiosken igen så vi började springa upp för trappan och tillbaka till vårat fina hotell.

sen vaknade jag.

...och somnade igen. då var jag hemma i lägenheten med harri och vi hade två barn. en liten kille på kanske 2-3 år och en nyfödd liten tjej. minns att jag tyckte hon var ful vid ett tillfälle men sedan var hon bara söt. men vi hade ju inga barngrejer?! ingen vagn ingen mat ingenting. vet här inte hur vi fixade lillkillens första år, dom var som bara fixade. han hade en liten kepa på huvudet minns jag. och våran dotters spjälsäng var på toaletten. men vi hade glömt lägga skydd på sidorna (så det var alltså bara en vanlig säng) så hon började stå där inne och höll på att trilla. sen kom jag på att vi inte matat flickstackarn och så slog det mig plötsligt att man ska ju amma. så jag började amma.
sen vaknade jag. och somnade inte om igen.

hahahaha....åh..vad konstigt.

hejdå.

ps:

hahahaha


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha! Bra bild, hoppas du har det bra! :)

2012-01-18 @ 15:53:51
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0