where is my mind?

jag var sugen på att blogga. men nu när jag sitter här har jag ingen aning om vad jag ska skriva?..jobbit

hej iallafall. hur er leget? jo jag mår bra tack! fast jag har ont i axlarna/nacken/där nånstans. satt och omade mig och masserade mig själv och trodde att det bara är ont som vanligt. herkules säger "men det är ju träningsvärk" och det slår mig att fan, det är det ju. igår bar vi påsar och det är efter det.
okej nu vet ni det iallafall?! ...

jaja. jag har tagit bort dreadsen.......det kan man ju tycka vad man vill om men jag trivdes och tyckte det var fint och är nog inte färdig på den fronten än iallafall, fast nästa gång kör jag på fejk. det tar tid att få bort riktiga och det är ett helvete att ta hand om dom!!men det är så fint!!! dusse hjälpte mig att få bort de flesta på bakhuvudet (tack igen♥) så det var inte lika kämpigt som det annars skulle varit. jaja. jag tänkte klippa eller raka bort dom men vi fixade..hehe..annars hade jag vart flint.
???

och så färgade jag det igår också. mörkbrunt säger jag men rött säger harri. det glänser lite i mörkrött ännu men det beror ju på att jag gått omkring o varit rödhårig ett tag nu. men jag lämnar det åt sidan för tillfället och har det så här ett tag så jag slipper färga utväxt osv. för då kanske håret trillar av tillslut och det vill jag inte.

vi pratade igår om hundliv osv. tänk vad lätt det skulle vara ifall man var hund!!? man får maten serverad, alltid, är det tomt så fylls det på, man får ben man diggar och hundgodis och sånt. har man tråkigt så sover man ett litet tag, höjdpunkten(punkterna) med dagen är när man får gå ut och kissa lite. lukta på andras kiss och, som sebbe sa, "hmm är det kanske milli eller bella som varit här o kissat?" och kommer det någon hund så hälsar man lite, tjena tjena är du också här vad trevligt!!....
så. lätt. att. vara. hund.
det vill jag alltså bli i mitt nästa liv om jag får ett sånt.

jag bloggar inte ofta men när jag väl gör det så kommer det så här långa romaner som handlar om egentligen ingenting alls. och inga bilder har jag heller. jag har liksom glömt bort hur man fotar sig själv i webcam?? okej inte glömt bort men jag har det inte i mig längre? för cirkus två år sen la jag konstant ut bilder på mig själv i alla olika genrer. och jag var bra på det.

denna tillexempel. jag var helt blond!! behöver jag säga att jag saknar det? tror inte det. men jag gör det iallafall.
jag saknar mitt blonda hår.


dessa bilder är liksom på sida två i mitt bildarkiv på blogg.se. så dålig är jag på att ladda upp bilder!!


och här gick jag skola och pluggade för fullt och grinade om jag fick ett g. för jag ville alltid ha mvg. men sista terminen i trean var schemat så chill (=skolk för jag orkade inte gå på EN lektion som började 13???? samma tänkande varje dag alltså) så jag kammade hem några g:n. och var besviken på mig själv!!! fast mina betyg ändå var helt kung (ja jag skryter) så mådde jag dåligt över att det var så många g.


haha här hade jag tittat när dom åker skidor på tv och gjorde ett litet bildspel om mina feelings för just detta. hur jag hejade ut i sista sekund men sedan blev besviken osv..



två bilder från min bakistid. jag gick omkring och var bakis mest hela tiden. förutom de dagar då jag var full såklart.
men jag tyckte om det då så det är ingenting jag ångrar eller så.


innan krogen någon gång. på den tiden gick jag runt med strumpbyxor upp till bh:n och tyckte jag var jättefet.
skönt att det inte är så längre!!! (har absolut ingenting emot det men menar att det är skönt att jag inte ser ner på mig som jag gjorde då)


här var jag nyinflyttad i lilla ettan. hade endast hundarna med mig om nätterna och grät ungefär hela tiden. lyssnade på AFI och hatade mitt liv:)))
(har någon förresten sett den där tröjan? saknar den!)

tills en fin klev in i bilden och jag återfick livslusten. lyssnade på the ark och luktade på min säng mest hela tiden (och nathalie satt bredvid och log och skakade på huvudet varenda gång). umgicks med nathalie som for till mariestad och glömde sin tandborste hemma hos mig. minns att jag började grina när jag såg den för jag saknade henne så mycket.

hehe lustigt hur detta inlägg gick från det enda till det tredje bara så där..men ska lägga av nu. kommer tänka på mitt blonda hår hela tiden nu. kommer inte sluta tänka på det förrän jag är blond igen. vilket är svårt för det har jag inte planerat att bli för då blir jag av med allt hår osvosv.

och såhär ser jag ut nu. kameran samarbetar inte riktigt lika bra som förr märker jag. den är mest mörk.

herrå!

Kommentarer
Postat av: susannakoivumaa

fyyyyfan vad snyggt jesssi!!!! SHIIIT!

2012-01-26 @ 16:42:05
URL: http://susannakoivumaas.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jättefin i både mörkt o ljust hår! :)

2012-01-27 @ 11:13:52
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0