önsdag

hej på er så här mitt i sommaren! det var inte igår men jag tänkte att ni kanske ville veta att jag lever iallafall. för det gör jag minsann.

jag har (no shit?) tappat min bloggförmåga. kan titta tillbaka på gamla inlägg och förundras över hur bra jag var på det här en gång i tiden. minns inte ens att jag skrivit typ allt och skrattar åt mina egna inlägg. undra vart det har försvunnit? eller ja jag vet ju varför men blir så arg på mig själv för att jag tillåter mig själv att ens tänka på vad folk gör för att själv må bättre. attans bananas vad man kan svika sig själv ibland:)

jaaaaha. vad händer och sånt då? jag har ju gått och blivit arbetare igen. har (för en gångs skull) köpt ett bra schampo och balsam och mitt hår luktar så gott och är så mjukt. och så blir inte håret fettigt efter någon timma heller, men nu kommer det att bli det bara för att jag skrev det hit. men iallafall! förra schampot jag hade (gliss, den mörkcerisa "för nordiskt hår") var jättejobbig! aldrig mer ska jag ha den! håret luktade en sån där lukt som jag aldrig riktigt diggat och så blev själva alltet helt konstigt.
nog om schampo. jag jobbar iallafall på max nu och stressar ihjäl mig lite för varje dag som går. men det är chill! och jag längtar tills jag får min första lön. då ska jag gå och sätta mig på någon uteservering och fira. med en bärs eller två.
om det är sol.

jaja. helt plötsligt har jag kommit med ett inlägg. BB är på i bakgrunden och fan vad vissa var störda där! på tal om inget hehe. fan vad alla var störda?! inte hanna j. men resten: pinigt.

imorgon ska jag laga en hel kyckling-jäkel och göra en fet sallad. inte fet som i fett men fet som i stor. som jag ska äta på i några dagar, plus keso. ska käka lite nyttigt nu här ett tag. min kropp skäller ut mig gång på gång för att den får i sig massa skit.

det får vara det för den här gången. jag ska gå och chilla på balkongen och sen lägga fram mina fötter framför harri så han får massera. sen ska jag lägga mig på mage så han masserar min rygg. sen ska jag somna så jag slipper massera tillbaka:)))

..nä. så elak är jag ej. vill han ha massage är det väl klart han ska få massage gubbstackarn.

avrundar med nån bild.
en vinterdag när rocky skulle ut o ragga brudar!

en morgon när rambo bad oss hålla käft då vi väckte honom

rambo och rocky. rambo ville klä ut sig till karamellkungen

min finaste finaste harri. vad vore jag utan dig? du är så jävla fin och jag vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt. you take my breath away, hela jävla tiden. ♥


tillsvidare: hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0